8/04/2013

cow print


(Zara shorts and oxfords, sh top)

16 komentarzy:

  1. szorty z bluzką wyglądają obłędnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8/04/2013

    so good

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne spodenki!
    Bardzo oryginalne, jeszcze takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te szorty!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają trochę jak wakacyjne spodenki w hawajski motyw każdego polaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wzór na spodniach

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy8/10/2013

    bardzo podoba mi się to że masz swój własny, konkretnie określony styl, w którym jak widać dobrze się czujesz i naprawdę imponująco wyglądasz.. wydajesz się być taka prawdziwa,szczególnie po obejrzeniu odcinka "Pokaż nam swoją szafę" z Twoim udziałem.. odnoszę wrażenie ze niektore osoby kupuja to co modne to co najnowsze to co jest na topie..raz kreują swój wizerunek na przesadnie 'słodki' raz na 'ostry innym razem na 'sportowy' oczywiscie nie mówię że to źle , fajnie jest kombinowac, zmieniac sie,ale jak dla mnie Ty wygrywasz, bo widać że kierujesz się swoim własnym gustem co super wygląda i masz swój własny styl co jest cenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! jest mi strasznie miło ;)

      Usuń
  8. Anonimowy6/14/2014

    jaki masz tutaj rozmiar tych spodenek ? :)

    OdpowiedzUsuń