12/28/2012

rottweiler



Długo szukałam tańszego odpowiednika (czyt. podróbki) sławnej koszulki Givenchy, a gdy już prawie się poddałam-sama wpadła mi w ręce. Jest idealna, a co ważniejsze - jakością wykonania jest bliska oryginałowi. Nad resztą szczerze nie chce mi się rozpisywać...Doszłam ostatnio do wniosku, że pisanie tylko o tym co ma się na sobie jest dość płytkie i bezwartościowe. Więc, enjoy photos ;> 



( choies rottweiler top, sh leather skirt, h&m necklace, mom's burberry coat)

pics by Tomek J.

20 komentarzy:

  1. lubię połączenia beżowego z czernią! Płaszcz i sukienka są genialne, piękne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię połączenia beżowego z czernią! Płaszcz i sukienka są genialne, piękne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie. cudowny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w płaszczu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Set trafiony w 10 :) Piękny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnie wyglądasz, nieokiełznany look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny t-shirt! aaa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Krzykliwa ta koszuleczka co niemiara!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ta koszulka. :D sama nigdy nie połączyłabym takiego rockowego zestawu z beżowym eleganckim płaszczem, ale muszę przyznać, że wygląda to świetnie. pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka jest boska, sama na taką poluje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam tą koszulkę. Mega zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje Wam bardzo!;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz jest prześliczny <3
    a koszulka....mówi sama za siebie nic dodać nic ująć :]
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look :) bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń